Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal, ik ben Renee Bloemen en via deze blog wil ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen in en rond de kleuterklas.

zaterdag 29 december 2012

Samson en Gert Kerstshow

Donderdag 27 december ben ik naar de Samson en Gert Kerstshow gaan kijken in de Lotto Arena te Antwerpen.

Toen ik nog klein was ging ik hier jaarlijks naar toe. Nu ik kleuteronderwijs studeer vond ik het hét moment om hier nog eens naar te gaan kijken en te vergelijken met vroeger.

Vroeger was het zoals een aflevering op tv, maar dan veel langer. 
Nu was het hedendaags en werden er andere figuren bij betrokken zoals het sprookje van Hans en Grietje, Laura Lynn en Astrid Bryan. Deze bekenden waren natuurlijk niet zelf aanwezig tijdens de show, maar werden gespeeld door de acteurs uit Samson en Gert.

Ik vond het een geweldige voorstelling en wil volgend jaar zeker opnieuw gaan kijken.

  
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten